Meld iets bij O-punt

O-punt is één contactpunt om iets te melden, vragen, delen. Het O-punt is online, telefonisch, per mail en fysiek gemakkelijk bereikbaar!

Bij een hoogdringende melding zoals gasgeur, medische hulpverlening, brandweer,… bel 112.

Voor dringende politiehulp, bel 101.

Klik op een van de iconen en maak je melding online:


  • Defecte verlichting melden? Surf naar de website van Fluvius.
  • Een melding of klacht over de veerdienst? Surf naar de website van het Agentschap MDK
  • Een meeuwennest opgemerkt? Surf dan naar deze pagina.

Stad Oostende wil een goede dienstverlening bieden. Meestal loopt het prima maar soms verloopt het niet zoals je wenst. Via dit systeem kan je een melding of klacht doorsturen. Er is ook ruimte voor een concrete suggestie of een complimentje. Want soms gaat het ook goed natuurlijk! 

Hoe meer informatie je ons geeft, hoe beter we ermee aan de slag kunnen samen met de verschillende diensten. 

Meldingen, klachten, suggesties en complimenten kunnen ook telefonisch, per mail of bij de balies van het O-punt worden doorgegeven.


Niet tevreden over het antwoord of over de behandeling van je melding? Meld het aan onze Ombudsdienst!

Heb je vragen over de privacy van jouw gegevens? Neem contact op met onze Data Protection Officer.

Lees hier het Reglement betreffende het Meldpunt

JOUW STAD. JOUW VRAGEN. JOUW BEZORGDHEDEN. JOUW REACTIES.
Kom hier met al je vragen, en zelfs om eens te klagen. Maar ben je echt content, geef dan een compliment bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 8 tot 19 uur.