Fluvius oplaadpunt

Waarover gaat het?

Wanneer u omwille van betalingsproblemen terecht komt bij de sociale leverancier Fluvius, wordt er automatisch een budgetmeter geplaatst voor het verbruik van de elektriciteit en/of gas.
U dient eerst thuis uw kaart te activeren door deze in de budgetmeter te plaatsen. In het Sociaal Huis of een ander oplaadpunt van Fluvius kunt u uw kaart opladen.
Wanneer uw kaart leeg is, valt u terug op tien ampère.

Oplaadpunt

U kunt uw kaart opladen aan het onthaal/éénloket.
Om aan het éénloket te kunnen opladen, dient u:

  • of het bewijs van overschrijving voor te leggen
  • of een bewijs van de dienst Budgettering voor te leggen

Daarnaast staat er in de centrale hal van het onthaal een terminal waar je via bancontact uw kaart kunt opladen.

Let wel: enkel betaling mogelijk met bancontact; het is niet mogelijk om met VISA of een andere kredietkaart te betalen.

Ander oplaadpunt in Oostende:

Klantenkantoor Oostende  
Torhoutsesteenweg 287, 8400 Oostende 
T 078 35 35 34