Waarover gaat het?
Wanneer je omwille van financiële problemen terecht komt bij de sociale leverancier Fluvius, dan wordt er een budgetmeter geplaatst voor het verbruik van de elektriciteit en/of gas.
Eens geplaatst, dien je eerst thuis jouw kaart te activeren door deze in de budgetmeter te plaatsen.
Oplaadpunten in Oostende:
Er zijn in Oostende 2 oplaadpunten waar je terecht kan om je kaart op te laden:
- Oplaadpunt Hospitaalstraat 35 (ter hoogte van Huis Kooy): 24/24, 7/7 bereikbaar
- Oplaadpunt de Antenne, Torhoutsesteenweg 291:
Openingsuren oplaadpunt Antenne:
- Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag 09u00-16u00
- Donderdag: 09u00-18u00
Wat breng je mee?
- Je oplaadkaart
- Je bankkaart
- Betalen kan enkel met bancontact! Het is niet mogelijk om met VISA of een andere kredietkaart te betalen.
- Bij problemen: contacteer het klantenkantoor van Fluvius: T 078 35 35 34
Downloads
- Bekijk onze folder 289,1 Kb pdf