![]()
Infosessies rond nieuw afvalbeleid in alle wijken
In juni organiseert Stad Oostende infosessies in alle wijken om haar nieuwe afvalbeleid toe te lichten. Daar krijgen inwoners uitleg over onder meer de GFT+ ophaling vanaf oktober en de huis-aan-huis-ophaling, het mobiele recyclagepark, de digitale afvalstraten en de aanpak van sluikstort.![]()
Stad Oostende gaat voluit voor nieuw afvalbeleid
Als Oostendenaar wil je een propere stad en gelijk heb je! Wij ook. We gaan voor een propere stad met minder restafval. We maken werk van gratis mobiele recyclageparken, logische huis-aan-huisophaling, GFT+ ophaling, betere afvalstraten én een betere aanpak van sluikstort.
JOUW STAD. JOUW VRAGEN. JOUW BEZORGDHEDEN. JOUW REACTIES.
Kom hier met al je vragen, en zelfs om eens te klagen. Maar ben je echt content, geef dan een compliment bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 8 tot 19 uur.


