Nog niet tevreden? Meld het aan de Ombudsvrouw

U hebt uw vraag of klacht eerst gericht aan de dienst zelf of via de signaalkaarten maar er werd geen oplossing gevonden? Of u bent niet tevreden met het antwoord van de dienst?

Neem dan contact op met de ombudsvrouw!


Contactformulier: Meld hier je probleem of klacht aan de Ombudsvrouw

E-mail: ombudsdienst@oostende.be

Tel: 059 25 86 86

Wilt u langskomen? Dit kan enkel op afspraak. Torhoutsesteenweg 19, 8400 Oostende

Door de coronamaatregelen is de Ombudsvrouw slechts beperkt telefonisch bereikbaar. U kunt bellen naar het nummer 059 25 86 86 en uw boodschap inspreken op het antwoordapparaat. Vermeld duidelijk uw naam en telefoonnummer en de Ombudsvrouw belt u zo snel als mogelijk terug.

Gelieve meldingen zoveel mogelijk digitaal te bezorgen via ombudsdienst@oostende.be of via het Contactformulier

Langskomen op het kantoor van de Ombudsvrouw om uw klacht of probleem te bespreken is opnieuw mogelijk, maar kan enkel op afspraak. U kunt een afspraak maken via het nummer 059 25 86 86 of via ombudsdienst@oostende.be

Alvast bedankt voor uw begrip.