Zoals eerder aangekondigd in onze nieuwsbrief, krijgt de vroegere gebruikersraad hiermee een nieuwe naam en een vernieuwde aanpak. Twee keer per jaar organiseren we bijeenkomsten op afdelingsniveau en daarnaast twee keer per jaar een gezamenlijke samenkomst in de cafetaria.
De eerste bijeenkomsten in maart zorgden alvast voor veel fijne gesprekken, betrokkenheid en waardevolle feedback van bewoners en familieleden. We appreciëren het enorm dat zoveel mensen mee hun stem laten horen.
De volgende editie van ‘Samen rond de tafel’ gaat door op vrijdag 26 juni in de cafetaria. Ook onze CRA, dokter Raf Langenaekens, zal aanwezig zijn en geeft onder andere meer uitleg over EHBO.
We hopen opnieuw velen van jullie te mogen verwelkomen.




