ticketregeling geannuleerde voorstellingen

Hoofdthemas

Stad Oostende zet de gezondheid van haar inwoners en bezoekers op de eerste plaats. Naar aanleiding van de coronacrisis werd beslist om alle culturele activiteiten te annuleren, onder andere in De Grote Post.

Het UiTloket en De Grote Post zullen de tickethouders persoonlijk contacteren. Afhankelijk van de voorstelling waarvoor je tickets kocht, krijg je verschillende mogelijkheden aangeboden. 

Indien je tickets kocht voor:

  • Zilverrock: klik hier. 

  • een voorstelling georganiseerd door De Grote Post, klik hier.
    De Grote Post volgt de afhandeling van de tickets verder op.  

  • een ‘Te Gast’-voorstelling* in De Grote Post of op een andere locatie, klik hier.
    Het UiTloket volgt de afhandeling van de tickets verder op.

  • een voorstelling van KAAP, klik hier.
    Kaap volgt de afhandeling van de tickets verder op.

  • een voorstelling in het Kursaal, klik hier.
    Het Kursaal volgt de afhandeling van de tickets verder op.

* ‘Te Gast’-voorstellingen zijn voorstellingen van een externe organisator die een zaal in De Grote Post of een andere locatie huurt. Zowel op een e-ticket als op een papieren ticket dat werd geprint aan de balie van het UiTloket, staat duidelijk het label ‘Te Gast’ vermeld.